HONDA CIVIC TYPE R 350HP

NASZ INDYWIDUALNY PROJEKT

PARAMETRPRZEDPO
MOC MAKSYMALNA201km350km
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY193Nm300Nm
V-MAX235km/s
PRZYSPIESZENIE 0 – 100 KM6,6s3,8s

DANE KATALOGOWE

MODEL: Honda Civic FN2 Type R

WERSJA: Hatchback

SILNIK: 1998 cm3

MOC: 201 KM

RODZAJ PALIWA: Benzyna

NAPĘD: Przód

SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna

LICZBA CYLINDRÓW: 4

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (Nm): 193

ROK PRODUKCJI: 2008

WARTOŚĆ PROJEKTU: 95 000 PLN BRUTTO

MODYFIKACJE TECHNICZNE

Honda Civic Type R FN2 K20Z4

Silnik :
-Odprężenie kutymi tłokami JP Pistons
– Kute korbowody Carillo
– Panewki ACL race
– Tuleje Darton MID sleeves
– Szpilki głowicy ARP
– Remont glowicy, nowe uszczelniacze, prowadnice zaworowe oraz ręczne szlifowanie gniazd

Osprzęt silnika :
-Kompresor Rotrex C30-94
-Kit montażowy kompresora TTS Performance
– Wydajny intercooler i grubsza chlodnica wody
– Chlodnica oleju kompresora
– Kolektor wydechowy Tegiwa
– Wtryskiwacze 750cc
– ECU Hondata Flashpro
-Układ wydechowy Miltek typu Catback

Skrzynia Biegów
– Rewizja skrzyni
– Montaż szpery Quaife
– Sprzęgło spiekowe AP Racing

Bodykit:
– Grill Mugen
– Lotka Mugen
– Felgi Team Dynamics Pro Race 18′
– Okleina z białej matowej folii + dach i maska carbon
– Konwersja przednich lamp z wersji ksenonowej

Zawieszenie :

-Komplet zawieszenia Tein Super Street Flex
– Wymiana wszystkich możliwych gum w zawieszniu na Poliuretan Strongflex żółte.
– Pelna rozbiórka zawieszenia, piaskowanie i malowanie
– Big Brake Kit stoptech na przod
– Ponadto remont zacisków tylnych jak i nowe tarcze i klocki na wszystkie koła.
– Opony Federal FZ 201

Wnętrze :
-Full rozbudowana klatka bezpieczeństwa Scheffler Safety Cages
– Malowanie wnętrza jak i komory silnika na biało.
– Mocowania foteli OMP
– Fotele Sparco Pro ADV
– Pasy 6pkt Sparco z hom FIA
– Deska rozdzielcza flok
– Hydrauliczny hamulec ręczny z przebudowaniem ukladu hamulcowego.
– Kierownica Sparco z naba Momo

MODYFIKACJE OPTYCZNE